Snacka om asgarv

Jag känner mig stark idag och känner att livet så sakta återgår, bara en liten envis förkylning.

När jag idag kom hem till min lilla lya var jag tvungen att kasta mig över datorn för Therese hade ringt mig och sagt att jag var tvungen att gå in på Tyras blogg, det skulle  finnas en sak åt mig där....

Visst blir man nyfiken och jag sitter och läser Tyras blogg sporadiskt samtidigt som jag pratar i telefonen (okey man är väll kvinna). Jag vet att Therese är hos Tyra i Stockholm och var troligen på kändisjakt. Plötsligt dyker den här bilden upp med texten:

Tessans mamma är ett stort fan


Ser ni vem det är? Rickard Herrys

Gissa om jag skrattade, helt galet.

Tack Therese och Tyra.
Kan ni leta upp Björn Skifs åt mig nästa gång? Det skulle jag verkligen uppskatta.

......Nilla.......


Kommentarer
Postat av: Tyra

Hahahah LOVAR! Kram

2010-02-09 @ 20:21:45
Postat av: Veronica

Visst är dom skojiga dom där två T:na ihop!

2010-02-09 @ 22:02:48
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Ha ha detta var kul, hoppas de hittar björn men då vill jag också vara med.

2010-02-10 @ 00:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0