Tiden..vart tar den vägen

Tänk att nu är det redan torsdag och arbetsveckan håller på att ta slut. I söndagskväll längtade jag till en ny helg och nu när den kommer undrar jag vart veckan tog vägen.

Det måste vara något fel på mig för tiden räcker bara inte till och jag vill nog aldeles för mycket, eller kanske jag inte vet vad jag vill......flummigt va?

Det är så himla kul att jobba samtidigt som jag vill göra en massa annat också. Jag vill vara hemma ligga i soffan och inte göra något eller vara hemma och städa skapa ordning, vill gör klart hemma hos mor och far, vill stå på loppis och sälja kläder. Vill ut och resa, vill vara hemma, vill vara på jobbet, vill hälsa på hos vänner........

Vill klättra i snön med Axel, vill gå på spinning, vill gå och sola, vill köpa skor .......

Nä fan jag går och lägger mig.



.....Nilla....


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tja Nilla! Bra skrivet!!

Ps: Tessan hälsar

Kram Amanda!

2010-02-12 @ 18:36:50
URL: http://amandahellbergsmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0