Mallis

Hemma efter att varit i paradiset:


Ja Mallis är så fint att man nog kan kalla det paradis. Finaste sandstrand, god mat och sangrian den ni!



Vi har latat oss mest men även varit på utflykt. En heldagsutflykt med grottor som huvudmål. Det var som en sagovärld där nere 30 meter under jorden.






Vi var också vid Puerto Christo en liten fin stad:



Vi avslutade utflykten med att likörprovning, det fanns 29 olika sorter. I den byggnaden var det över 40 grader varmt. Nä, några 29 sorter var det inte tal om att klara av för min del, jag kanske provade max 5 för likör är inte min grej liksom.



En annan utflykt var på cykel. vi hyrde den i tre timmar och jag trodde att vi kunde ta oss in till centrum på den. Vi cyklade och cyklade men kom aldrig till något centrum. Svetten rann och vi fick en del motion:
 

På marknad i gamla Alkudia fanns det hur mycket som helst, skor väskor, kläder, frukt prydnadssaker m.m.
Vi handlade plånböcker en liten väska och en klänning. Kunde shoppat hur mycket som helst.




Men vi har till den mesta tiden legat och latat oss vid polen, ja vuxenpolen där det var lugnt och men måste fyllt arton för att vara vid, vilken tur att vi fyllt det:


Men jag tror inte det vara några barn som var ledsna för det för deras bassänger var inte tokiga heller:



Det här var första semesterveckan

......Nilla.....


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ser uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunderbart ut!! =)

2010-07-25 @ 11:08:47
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0