Shopohollic

Kunde inte lugna mig med ny resväska Utan tog med mig "systra mig" till storstaden Norrköping. Nu är den min men jag ändrade mig till den rosa, lyssnade på Sally som tyckte så:


Tycker den är riktigt läcker och jag kommer att se den när den kommer rullande på bandet.

Vi tog sedan ett varv inne i City för jag tänkte köpa ett par vita leggings.

När vi parkerat gick vi förbi en av de bästa skoaffärerna. Jag har riktigt längtat efter att komma in till Norrköping och frossa i skor eftersom det är så värdelöst med det i Nyköping.

Blev kär i två par:


Så himmelskt sköna båda paret och jag kunde inte välja..... Vet att det nästan är sjukt men var tvungen att köpa båda paret......

Men det var vita leggings som jag skulle ha så till den affären där jag köpte mina svarta sist. Ojojoj vilken rea. Men jag köpte bara en klänning/tunika:



Ville egentligen ha den i en annan färg men mina storlek var slut i den. den var så skön och den kommer bli perfekt på Mallis.

Men jag hittade inga leggings.

På vägen hem stannade jag hos de här och jag tycker att de har det riktigt fint.


Bra planterat av syrran (tack).

Nu till frissan och eventuellt göra en revolution, om jag törs....

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: syster yster

Ja skorna och tunikan är snygg men hur blev det med frisyren???

2010-07-09 @ 22:51:09
Postat av: Veronica

Väska är underbar! Tur du inte tog den blå!

Skorna är snygga båda paren! Och tunikan oxå!

Graven är oxå fin!

Och du är finast!

Puss

2010-07-10 @ 15:46:18
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Sara W

Den sjukt snyggaste väska jag sett på länge :)

2010-07-14 @ 20:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0