GLAD MIDSOMMAR



Hoppsan nu var det midsommar och idag skiner solen från en klarblå himmel, låt det hålla i sig.

Stannade och köpte två liter jordgubbar på vägen hem och tänker göra en chokladtårta....mums.

 

I söndags när jag åkte hemifrån såg vår tomtinfart ut så här:


Idag när jag kom hem hade en förändring skett:



Nu är det visserligen inte klart men det har kommit på god väg.
I muren ska det bli infällda spottar som lyser på gången, kommer bli så vackert.

Inhandlat midsommarmaten och sitter nu med en kopp kaffe och kopplar av. Ska sedan ta en tur på min nya cykel för att träna broms. Borde köpt en cykelhjälm men ..... vad ska jag skylla på?

Hur som haver:

GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Mikael Kalered-Hansson

Om det här med cykelhjälm! Vill du se statistik över cykelolyckor med skallskador så kontakta vänligen din svåger. Nu har du absolut inget att skylla på!

2010-06-24 @ 19:51:22
Postat av: Veronica

Cykla försiktigt och fråga din svåger om han själv använder cykelhjälm!

Glad midsommar älskade moster!

2010-06-24 @ 21:51:07
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0