Inget blir som man tänkt sig.

Har drabbas av en förkylning. Känner mig gnällig och tunn, orkar inte som jag vill.

Den här veckan hade jag tänkt att jag skulle se till att lägenheten här i Nyköping skulle bli städad men tycker inte att jag ska prioritera det utan får vila på kvällarna efter jobbet.

Nästa vecka är det som sagt semester eller egentligen inte utan enbart innarbetad tid som behöver tas ut. Då har jag tänkt få lite ordning hemma i huset. Där är det damm och katthår överallt, saker som ligger på fel plats och som ska kastas.

Efter att ha tömt Lotstorpet och då fått kasta massor har jag tänkt att så får det inte bli hemma men det är svårt när man har 130 kvm källare där man kan stoppa undan hur mycket som helst.

Jesper tar studenten nästa vecka och det är en del som ska ordnas inför det. Nästa vecka kommer också att flyta på och det finns inte tid att vara sjuk.

Vill visa er en bild på en av det bästa jag vet:


Glasögonen fick han i födelsedagspresent.



Mamman till barnet var också söt en gång:


....Nilla....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0