Tur att det inte är jag som tar studenten!


Ett veckolångt festande har bara börjat.

Tur att det inte är jag som tar studenten för jag fattar inte hur de orkar. Mannen (Jesper) på bilden kommer bara hem för att duscha och äta och sedan är det iväg igen för att fortsätta festandet. Men han är ju ung och inte medelålders som jag.

Själv ska jag på 50-års skiva men eftersom jag inte känner mig helt pigg ännu kommer jag ta det väldigt lugnt. Ser mest fram åt att bli så pigg att jag orkar ta tag i oordningen här hemma. Har idag iallafall orkat åka till returpunkten med några stolar en gammal fåtölj och en säck med blandat skor och kläder.

Känns så befriande för varje sak som jag slänger.

....Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Fin han är! Ja lika söt nu som när han var bebis!

Kul att ses en snabbis idag!

Ses på torsdag! Puss

2010-06-05 @ 20:59:07
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0