Uppstraming tack!

Nu får det banne mig vara nog. Jag har ingen ordning på mig och blir bara större och större. Äter det mesta jag kommer över och rör mig inte mera än jag behöver. Sover dåligt eftersom jag nog snarkar på grund av fettman. Mår egentligen inte alls bra ... men inte dåligt heller.

Nä nu tycker jag att jag borde skämmas: jag har ett gymmkort som jag betalar 311 kronor i månaden på. Träningsprogram inlagt, kan inte heller säga att jag inte har tid för det har jag om jag vill.

Med två utlandsresor framför mig måste jag nu ta tag i saken.



Bildbevis från omklädningsrummet på gymmet.

.....Nilla....


Kommentarer
Postat av: Veronica

Bra gumman!

Kom igen nu! Du kan om du vill o vill, vill du ju!

Själv sitter jag här o fick superdåligt samvete över glassen jag svullar i mej samtidigt som jag surfar runt på bloggar... :p

Ska oxå skärpa mej! Snart...

2010-06-28 @ 20:11:40
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0