Brist på uppfostran

Under helgen har jag varit arg. Jag har varit så arg på mig själv för saker jag gjort som sedan blivit helt fel. Låter mig luras av andra som jag tror vill mig gott.

Försöker nu uppfostra mig själv vilket inte är lätt.
Undrar varför jag tänker som jag tänker?

Nä, upp med hakan.

Hur som helst känns det som om vi kommit en bit hemma i föräldrahemmet. Hela övervåningen är städad och klar för visning. Många lass till returpunkten. All ledig tid går till det här nu och jag undrar om jag vet hur man gör när man är hemma och är ledig, känns som om det var länge sedan.

Veckan som följer kommer att flyta på i rasande tempo, en resa i slutet på veckan väntar.

Vill tipsa om en god glass, den är inte nyttig, inte billig men beroende framkallande:



Hur det går med vikten?
Tänker jag inte svara på!

....Nilla.....


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, den glassen är så sjuuuukt god... O du Nilla, du är ju fin oavsett, så strunta i det där med vikten tycker jag :)

Kram kram

2010-03-21 @ 20:47:07
URL: http://levisvilda.blogspot.com
Postat av: Syster Yster

Allt kommer bli bra ska du se och vi är ju trots allt 3 syskon som har varandra vi kommer sitta på Nytorp i sommar och smaska på den goda men onyttiga glassen och skratta åt eländet. Så upp med hakan.

2010-03-21 @ 23:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0