Dålig uppdatering

Oj oj oj vilken kaos det blivit i min hjärna. Anledningen till det är att mitt mobila internet inte fungerar och jag inte kan komma åt någonting på kvällarna. Ni må tro att jag får abstinens, det måste ordna sig till nästa vecka.

Har nu lånat en dator för att kunna blogga lite ochh kolla den viktiga sidan facebook.

I dag har jag kännt en glädje i kroppen som var länge sedan jag hade. Kanske beror det på att jag ska ut och resa i morgon. Resan som varit hemlig är nu officiell eftersom personen som den var hemlig för har en räv bakom örat.

Den räven har snokat och dessutom lurat till sig fakta av Jesper, allt för att hon är så nyfiken. Men vad spelar det för roll?

Resan går till Bratislava där en och annan öl kommer att intagas. Tänker fokusera på att hitta ett par vårskor eller kanske en vårkappa eller båda. Troligen kommer jag hem utan något. Bara lite trindare och kanske ännu gladare.

Nu ikväll ska jag kidnappa en person för att vi ska gå ut och fira honom eftersom han går i pension. Så onyttigheterna börjar redan ikväll.

Kanske är jag duktig och går hem tidigt och går upp och tränar imorgon innan vi lyfter........nja vi får väll se.

......Nilla.....


Kommentarer
Postat av: Veronica

Har då inte sett nån räv...?

2010-03-24 @ 21:00:46
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0