Första dagen

Då var man igång igen och allt känns som vanligt, har jag haft semester eller var det en dröm?

När jag kom till jobbet i morse och låste upp kontorsdörren möts jag av detta:



Mina kära sjuksysrar tror att jag ska komma dragande med någon magokomma efter Egypten. De hade dessutom lagt analproppar och provrör för avföring på min toalett. Oj vad de måste haft kul, troligen har de saknat mig.

Planeringen var att snön skulle vara borta när jag kom tillbaka men inte då, nä det har vräkt ner idag. Tycker då att det känns overkligt at titta på sista bilden jag tog från balkongen i torsdags morse:



Varför har jag packat upp?

......Nilla....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0