400 kronor på 10 minuter

Hade tänkt att ta kontrollen över min kropp men blir motarbetad. Tränat söndag, måndag och tisdag och hade tänkt mig fortsätta i den takten.

Eftersom jag har haft mycket huvudvärk sista månaderna fick jag en fundering på om jag kanske skulle gå till en kiropraktor och kolla om han kunde få bort lite låsningar. Idag var jag där och frågade då om det var okey om jag tog ett spinningpass imorgon. Nä det får jag inte i slutet av helgen kunde jag styrketräna men på måndag morgon ville han träffa mig igen.

Men vilka pengar han drar in.....min behandling tog 10 minuter och det kostade 400 kronor.

Idag blev jag påmind om ett uttryck som jag hört förut men glömt:

"Att gnälla är som att gunga i en gungstol
Man kommer ingenstans men man har något att göra."

...Nilla....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0