För mycket salt gör mig törstig!

I onsdagskväll lagade therese middag till henne och mig. En riktigt mumsig fiskgratäng, bara det att det kanske var lite för salt. På Torsdagen åkte jag på dagskryssning och då var jag tydligen jättetörstig hela dagen....Måste varit fisken.

Men roligt hade vi och naturligvis hittade jag ett par läckra skor, Frida köpte likadana.




Det inhandlades en del annat också:


Vissa hade problem med att få med det hem....nämner inga namn men jag tror att det var någon styrelse medlem.



Roligt hade vi hela dagen men.......fredagen var svår.

.....Nilla.....


Kommentarer
Postat av: Tessan

Du e galen

2010-05-29 @ 20:09:30
URL: http://tesslundin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Mmm hört talas om den där fredagen faktiskt, var du lite Veronica-dagen-efter-i-Bratislava-sjuk?! Ha ha ha...

2010-05-29 @ 20:25:47
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: syster yster

Fråga : Vad får man om man korsar PMS med en GPS ????? Svar : En arg jävla kärring som hittar dig var du än är!!! = ))))))



Ville bara dela med mig av den här.

2010-05-29 @ 20:36:04
Postat av: Anonym

Fråga : Vad får man om man korsar PMS med en GPS ????? Svar : En arg jävla kärring som hittar dig var du än är!!! = ))))))



Ville bara dela med mig av den här.

2010-05-29 @ 20:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0