Kort helg!



Helgen började ganska perfekt. Jag har varit hos frissan och fått bort en stor del av kalufsen som jag haft, nästan som värsta vintermössan. De grå stråna har också fått en förändring.

Maken och jag tykte att vädret var för fint för att stå inne och laga mat och vi åkte därför till pizzerian är i vår by. När vi kom dit höll de på att pyssla med uteplatsen och tyckte väll att de behövde bättra på färgen lite. Men att sitta och äta i doften av målafärg hade inte jag någon lust med så vi tänkte om. Tar en tur till Söderköping och äter i stället. På vägen till Söderköping ändra vi oss igen och kom på att Stegeborgs hamnkrog vore en bra ide.

Jätte vacker kväll och att sitta vi vid vattnet och se båtarna åka förbi kändes som värsta lyxen och vi fick sommarkänsla.



Tog en bild på mig när jag sitter med färg i håret och ser alldeles förskräcklig ut:



Är jag trött tror ni?

Resultatet blev lite kort men det växer så fort:


Helgen blir kort för jag måste åka och jobba på söndag.

.....Nilla....


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du bleb jättefin i håret! Inte lika fint medan du satt hos frissan...

2010-05-23 @ 18:26:23
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0