Nya väska förgyller livet det också!






Idag, söndag fick jag med mig gubben in till Hageby centrum för att inköpa diverse presenter. Av en händelse hamnade jag i en väskaffär och där fanns väskan som jag länge letat efter. Lagom stor, brun och i skinn. Dessutom kostade den enbart 349 kronor. Fanns inget att tveka på. Eftersom jag nu var på scoppinghumör passade jag på att köpa tre behå:ar. Gubben köpte sig tre par jeans så nu tycker nog han att han har handlat kläder för minst ett år framöver.

På eftermiddagen tog jag mig an en joggingrunda, joggade lite mera än förra veckan men förstår ine att det är så segt. Jag kan stå på en spinningcykel i en timme men att jogga tar kål på mig, måste ha något med teknik att göra.

Men på´t igen nästa helg för i veckan måste jag ägna mig åt styrketräning och spinning.

...Nilla....


Kommentarer
Postat av: MADDE

Den där ser likadan ut som den du hade innan, men fin.

2010-05-06 @ 17:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0