SMS

Idag fick jag ett SMS som löd:

Bara 132 dagar kvar till planet mot Tunisien lyfter med alla oss ombord.
Om man går ner ett hekto om dagen har man tappat över 13 kilo till dess.

Det SMS fick mig att börja hoppas och dessutom tog jag ingen tårtbit till eftermiddagsfikat. Tack för det SMS:et Veronica.

Idag tröttnade jag på mitt gamla dataskrälle  och var och köpte en splirrans ny, som jag nu sitter och skriver på.  Den känns riktigt bra men måste köpa en dataväska också. Har inte installerat fotoprogrammet heller men allt har sin tid.

I helgen var jag och tittade på mor och fars gravsten som nu äntligen är på plats. Det känns också riktigt bra för jag vet att det var viktigt för mamma med en riktig gravplats med en sten och blommor.


                                                                                ...Nilla....

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hi hi! Varsegod! =)

Gravstenen och platsen är jättefin!

Ska oxå ta att åka dit en dag i helgen!

Puss puss!

2010-05-10 @ 21:04:22
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0