Första spinningpasset sedan Moses i vassen

Hups, det var jobbigt och lite nervöst att ta tag i det jag kallar riktig träning. Men nu är det gjort och jag klarade det.

Jag cyklade inte ikull och inte fick jag punktering heller. Jo kanske punktering för i början av passet kände jag av bilringen (eller kostcirkel som en del säger) som sitter runt midjan. Knäna slog mot den men efter hand försvann den...nja inte bilringen bara känslan eftersom jag hade annat att tänka på.

I morgon ska kroppen få vila.

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Ann B

Åh så duktig du är...spinningpassen är rätt tuffa.

Jag trampar vidare på min fina crosstrainer...då det är för mörkt ute eller regnar, finns ju som bekant inga gatubelysningar här ute på "vischan". Vi har några argsinta älgar här också, så jag är ytterst skeptisk för mörker-promenader in i det okända =)

Hoppas allt är bra och att du trivs med spinningen.

Vi ses

2010-11-15 @ 21:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0