Nya skor

Tro det eller ej men jag behövde nya skor, alltså behövde som i måste ha.

Jo men ärligt jag har faktiskt letat ett tag och inte hittat men idag på lunchen hittade jag dem:




Förövrigt behöver jag skickas till något Tjockisprogram för jag har ingen motivation till att varken träna eller äta rätt.
 
Om inte Anna Anka vore så ful att jag blir rädd för henne skulle jag kunna åka till henne i Hollywood. Då fick jag ju en resa också för det har jag ingen inbokad för tillfället.

....Nilla...


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Skorna ser sköna ut, men du får inte åka till Anna Anka tänk om hennes mamma är där då blir du skadad för livet.

2010-11-02 @ 23:02:06
Postat av: Veronica

Snygga skor!

Du kan om du vill!! Ta dej i kragen!

2010-11-03 @ 20:12:53
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0