Blir man lyckligare för att man går ner i vikt???

Hualigen vad jag tycker att det är ruggit. Går och småfryser, har fleecebyxor och fleecejacka.

Ryggen är mycket bättre men jag tar fortfarande Iprem och Alvedon.

Att jag fryser beror säkert på att jag dragit ner på kalori-intaget och det hade varit skönt med ett spinningpass för att få upp värmen.

Blir man lyckligare för att man går ner i vikt???

Hm....jag blir det iallafall. Inte för att vara fåfäng. 

Som det är nu vill jag inte ha det. Jag har ont i ryggen för att jag har en mage som är otränad och tung. Finns inte många klädtrasor som jag kommer i nu. Kroppen är tung att bära runt och det gör att jag får ont i fötterna.

Måste hålla i nu. Det finns ett hinder nästa vecka i form av en liten fest. Sedan kommer det stora med en resa till Krakow men därimellan ska jag sköta mig.

ISO-dieten funkade förra gången och jag mådde bra under tiden. Problemmet är bara all planering men egentligen gillar jag att planera. Går åt en del tid men det finns saker som jag lägger tid på som absolut inte är nödvändigt....... vissa spel på FB.

Ge mig stöd

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Sally

Kom igen nu, you can do it! Men var försiktig med ryggen! God mat är äckligt! puss och kram

2010-10-06 @ 20:39:39
URL: http://sallykalered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0