För Fulla Batterier

Nu är det gjort. Helt fulla batterier som är uträknade att hålla i nio år.

Det gick jättebra och jag gör hellre ett pacemakerbyte än t.ex tandläkaren. Var inne på Vrinnevi kvart i sju på morgonen och fick åka hem vid elva snåret.

De flesta har väll en bild av en operation där läkaren står och räcker ut handen och säger: "Skalpell syster!" Nu lyssnade jag inte hela tiden på dem men jag hörde när han bad om en skruvmejsel, lite komiskt.

Det är visserligen inte helt problemfritt eftersom jag har ett sår som jag måste vara rädd om för att få det att läka så fort som möjligt. Tycker det är lite jobbigt att inte kunna hålla på som vanligt och jag har lätt för att glömma bort mig.

Men jag försöker ändå få dagarna att gå och tar lite promenader. Skön höstluft.

Vi hörs!

...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoppas hela familjen krya sig väldigt snart då!

Jag tänker inte ge mej ut och resa med mina barn mer på ganska länge! Tidigast om 3 år! Ärligt alltså! Det blir lixom inte semester och vi har haft vårt nu på ett tag, får räcka så här! Men om nån betalar så kan jag åka med själv till nått soligt ställe, typ när som helst! =)

2010-10-09 @ 16:19:00
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0