Nu ska vi se framåt men.....

I kväll har jag roat mig själv med att läsa gamla inlägg på min blogg. Faktiskt roligt och jag funderar på om det är jag som skrivit vissa texter.

Vikten har varit i fokus och den ser ut att ha varit ganska oförändrad under hela 2011, det är faktiskt ovanligt.

Men nu ska vi se framåt och det är bara en dag kvar av det gamla året och vi kommer in i ett nytt.

Kommer inte ge några nyårslöften för de brukar gå i stöpet direkt.

Men det nya året har en del förändringar eftersom jag bestämt mig byta inriktning på jobbet.

I februari kommer mitt fokus vara handikappomsorg istället för äldreomsorg. Byter från Nyköpings kommun till Norrköping. Kommer inte ha två bostäder, alla saker på ett ställe.

Ska bli skönt.

Gott Nytt år på er
Var rädda om er

...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Tackan

KOmmer du sitta i Navestad då? Där sitter jag! Det gymmet är inget roligt men väldigt nära och praktiskt om man vill gymma!

2012-01-01 @ 16:24:36
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0