Om livet är värt att leva!

Okey, ingen som törs kommentera föregående inlägg .... hur ska jag tyda det?

Men visst är väl livet värt att leva? Nja iallafall de fleste dagarna. Om jag inte levde då hade jag ju inte de fantastika stunder som dyker upp lite då och då.

Som t.ex min femtioårsfest, Axels kommentarer om mina snarkningar (det gjorde till och med mina snarkningar till något värdefullt), Les Miserabels, mitt nya vardagsrum (när det blir färdigt), resor och mycket annat.

Sedan finns det dagar som jag skulle kunna välja bort men om jag inte hade dem så skulle jag kanske inte uppskatta de bra dagarna.

 ...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Tackan

Jag törs ;-)

2011-12-09 @ 10:06:48
URL: http://farhuset.blogg.se/far
Postat av: Tessan

Jag hade iaf valt att bli född! Alla gånger!! Så tack ska man kanske tillägga också :))

2011-12-09 @ 21:03:25
URL: http://tesslundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0