18. Närmare och närmare

Inte blir det som man tänkt inte, men vad spelar det för roll om 50 dagar när jag landar på Aruba.

Veckan som gick innehöll en del brister i mina löften. Det blev ingen träning på onsdagen, var ute och drack vin istället. Ingen träning idag, söndag, var på jobbet och arbetade ifatt det som jag inte hann med förra veckan.

Imorgon hade jag tänkt mig ett spinningpass men vet inte hur det går för jag har lagt ett möte till kvällen, kanske jag hinner innan men tänker inte stressa ihjäl mig.

Igår, lördag var jag hos optikern för jag tycker att jag ser så mycket sämre. Optikern som dessutom är en vän till mig tyckte inte att jag skulle byta nu för det är så liten förändring. Men jag behöver tänka på att skaffa terminalglasögon och det betalr jobbet. Hm, där sparade vi många tusenlappar.

Att komma in till Norrköping City med ett köpstopp är inte så roligt men jag klarade av det. Men eftersom min telefon är över två år gick jag in på telenor och hämtade ut en ny utan kostnad, inet slöseri här inte. Nu ska jag bara lära mig telefonen....

Har träffat flera som pratar om Aruba och jag får bara höra att de vill dit igen.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0