28. Kopiera mera!

Jag har hittat några bloggar som jag följer dagligen. De är oftast roliga och naturligtvis handlar det mest om hur man ska få kroppen i form, ett kärt ämne.

Idag är jag bara tvungen att delge er en liten bit av en av mina favosar. Hela inlägget handlar om hår som pryder kroppen lite här och där, jag har kopierat sista delen (vet inte om man får göra så).

Kom ihåg att det är inte jag som dikterat texten för så här rolig är jag inte:

Sen om vi går ännu längre ner (eller in) så har vi själva "P" (paradiset eller prusiluskan, välj själv). Förresten, på finska heter det "pillu", kom jag på nu. Om jag minns rätt så brukade det vara ett rosa-rött, daggvått, sidenaktigt område som jämfört med mannens kulor kunde se ganska bra ut. Eller så var det något jag såg i nån tidning nån gång, minns inte riktigt. Vad jag däremot minns är att den inte var gråaktig!? Nu om man ställer sig framför en spegel och lyfter upp traktordäcket så ser man en provbit på mio´s soffa i grått buffelskinn! Vad hände? Och när?

Hahaha
...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0