1.



Då var vi inne på det nya året 2011.

2010 kantades av sorg och förtvivlan, 2009 var inget bra år det heller för mamma var dålig fram till hon dog i november.

Någonstans har jag fått för mig att alla ond ting är tre och därför har jag bestämt mig för att 2008 var inget bra år det heller......kan bara inte komma ihåg några exakta händelser, men så var det.

2011 kommer att bli ett bra år med många roliga händelser.... Jag fyller 50 år i oktober (var det så roligt), Therese fyller 30 i juni och Jesper fyller 20 i augusti. Hur vi firar det får vi se.

Så var det det där med hälsan och kroppsformen......måste väll göra något åt det för jag är inte i min bästa form precis, nja inte min sämsta heller.

Men jag vet hur bra jag mår om jag tar hand om mig själv och det får bli en form av nyårslöfte....men samtidigt får det inte bli för stor press på mig heller.

Hur som helst så står vågen framme och väntar på hallgolvet och den kommer troligen att visa tre siffrigt.

Nästa plan för året är att vara lite mera ekonomisk........ tänka flera gånger innan jag inhandlar.

Hemma måste under förljande år ta tag i en del renovering invändigt också för där ser det frö j--ligt ut

Hur blir det med resor under 2011 då? Det blir svårt att toppa 2010 då jag var i Egypten, Slovakien, Mallis, Polen och Tunisien. Ingen resa är helt planerad mera än att vi (gubben och jag) planerar en restresa i slutet på mars. Vi vill helst till Karibien men vi får se vad som finns.

För några år sedan tänkte jag att jag skulle klara av att göra en "riktig" armhävning under det året men det har jag aldrig klarat så det tänker jag inte klara i år heller. Nä jag kommer att ägna mig åt att vara en snäll pirat istället.



GOTT NYTT ÅR

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0