3

Det finns stunder i livet som man helst vill slippa och för ett år sedan var det precis en sådan händelse. I dag är det ett år sedan pappa gick bort. Har fortfarande svårt att fatta vad som hände.

Jag har varit och köpt 20 tulpaner till honom och ska åka till graven senare ikväll för att tända lyktorna. Tulpanerna tänker jag ha på mitt köksbord även om de är till honom och mamma, vet att han hade gillat det. Om pappa hade levt hade han ringt till mig och sagt att jag kan komma hem till honom och hämta en knippe som han varit och köpt på Kungsträdgården.

Jag köpte även 20 tulpaner till en vännina som vi ska till ikväll på lite mat och snack. Jag har lovat att köra bara för att vara mindre onyttig. Har ännu inte stoppat i mig något så onyttigt den här veckan. Men lite besviken är jag på mig själv för jag har inte fått till någon träning.

Någon form av motion kanske jag kan få till under min fyra dagars ledighet som jag har framför mig.



Inte blir det att simma!

.....Nilla....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0