4.

Hur underbart är det med fyra lediga dagar där jag inte bestämmt något utan bara gör det som faller på. Det som faller på är mest tvätt, små städning, matlagning, promenader, tv-tittande och datorunderhållning. Jo det kommer säkert bli tråkigt fram åt söndag men faktiskt gillar jag att ha lite tråkigt också för det är då jag blir kreaktiv.

Tog en promenad för att prova mina bråddar som jag fick i julklapp. En liten promenad på två kilometer och fick då känna på att det är en kost att gå med bråddar. Det blir faktiskt lite vingligt och jag vrickade till foten lätt några gånger. Dessutom blir det lite mera ansträngande tror jag. Undrar om jag kan ha dem inne när jag går och handlar? Kanske att man halkar inne istället om det inte är korkmattor som taggarna tar fäste i.

Under promenaden gick jag och funderade på varför jag inte rör på mig mera eftersom jag verkligen gillar det när jag gör det. Så jag bestämmde följande:

Minst 3 gånger i veckan måste jag göra något extra och om det finns någon anledning till att inte göra det måste det bedömas av en ICKE oberoende domare: det vill säga jag själv!

Det här kommer att bli bra!
...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0