5.

Då har Let´s Dance övertagit mina fredagskvällar. Blir danssugen och vill så gärna vara med.

Så nu lägger vi upp en plan för att få en plats och då gäller det att först bli en B-kändis. Jag få börja med att söka till alla tänkbara docku-såpor som Robinsson, Biggest Looser, Bonde söker fru, Paradis Hotell o.s.v. Där gäller det att verligen synas.

Sedan kommer TV4 snart att ringa och då får ni se mig virvla runt i tv-rutan i en lång glittrig svalande klänning. Kommer att gå åt ett par kilometer tyg. Eller en kort åtsittande!

Det sörsta problemmet blir nog ändå högklackat men jag har börjat träna, gick två kilometer med bråddarna på kängorna, vinglade bara lite.....

Håll tummarna för min framtida karriär!



...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0