7. Måndag

Då var jag på banan igen då, gäller bara att hänga kvar. Första spinningpasset för i år är avverkat. Dessutom var jag bäst i hela spinningsalen ..... utav de som inte tränat på länge och har en kraftig övervikt....var ensamm i den klassen.

Egentligen är det passet ett aktivo-pass vilket innebär att jag kan se min hjärtverksamhet genom att sätt på mig ett pulsband och sedan ha full koll på en tavla längst fram i salen. När jag kör det blir jag så stressad och känner att det egentligen inte stämmer med min känsla vilket troligen beror på pace-makern. Nä, jag kör på känsla det blir bättre, kör på till jag nästan kräks.

Dessutom har jag packat väskan för att ta ett styrkepass imorgon, bra va!

Vågen visade att jag hade tappat 9 hg förra veckan, hade hoppas på 9 kilo. Nä får vara nöjd för om jag tappar 9 hg i veckan blir det cirka 20 kilo till sommaren och inte ens det känns realistiskt.
Eller är det möjligt!

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ingenting är omöjligt!!

2011-01-13 @ 21:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0