8. Profilbilder

Eftersom jag haft samma profilbild på FB väldigt länge tyckte jag att det var dags att byta. Ser att många byter ganska ofta och jag vill inte vara sämre.

Nu har jag fått kommentarer om att den bilden är ful!!  Jaha då får vi väll byta igen då men det är svårt att välja eftersom jag inte gör mig på bild........eller är det så här jag ser ut......vad är sanning och vad är lögn?

Lägger upp några olika bilder här för allmän beskådan:

1. Efter en svettig dag


2. Försöker iallafall


3. Bästa hittills


4. Behöver hela jag vara med?


5. Hm den frisyren?


6. Blommorna är vackra


7. Jag ska bli vacker....


Alla bilderna är från förra året men det har inte hänt någon revolution sedan dess!

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ha ha ha ha!!! Skrattar ihjäl mej till sista bilden! Sååååå läckert... INTE!!

Annars så, första bilden är du ganska krullig i håret, frillan lite likt mormors, men söt är du!

Bild nr 2 JÄTTEBRA! Bild nr 3 fina skor men helbort som profilbild! Bild nr 4 jo hela ditt ansikte bör nog vara med...?

Bild nr 5 Super lik mormor hela du men väldigt glad!! Ja, precis som mormor! <3

Bild nr 6 UNDERBART! Kanske något allvarlig min, men bilden är fin o det är mkt du!

Bild nr 7. Men alltså NEEEEEEJ! Jag dör, du ser läskig ut! Usch!!



Så jag röstar på bil nr 2 eller 6. Synd att nr 5 är lite mörk för jag gillar den oxå!

Puss puss

2011-01-12 @ 21:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0