Mina nya vänner!

Har nu ett nytt beroende och frågan är om jag inte måste ta in på något avvänjningsprogram snarast.

Mitt beroende är familjen Sopranos eller om det är ett beroende eller kanske bara mina nya vänner.

När jag sitter som klistrad vid TV:n och Igge kommer förbi brukar det vara en sån där det är någon som slås blodig för att den troligen inte betalt någon skuld eller förrått någon. Frågan är varför ser jag på sådant.

Men det handlar egentligen inte om våld utan om relationer och makt, ibland är det så komiskt, ibland så romantiskt, ibland sorgligt. Återigen "beteende" vetenskap på hög nivå.

Tony Soprano tror att han har koll på läget men blir så blåst av sin tonårs dotter, så som en tonårsföräldrer kan bli.



Tonys Psykolog behöver själv gå till en psykolog för att prata av sig om honom.



Tonys knäppa syster vet exakt hur hon ska göra för att få honom dit hon vill.

Och hans hantlangare, vilka stjärnor. Som när det är en som blivit misshandlad och ligger i ett paket, medvetslös och ingen vet om han någonsin kommer att vakna. Då har Paulin med sig en kartong choklad......



Jag är nu inne på säsong fyra, ser flera avsnitt om dagen och längtar hela tiden till nästa avsnitt.

...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0