TVEKAN

Satt nyss och kom på att det idag är dag tre på mitt nya liv. Dag tre brukar vara den dagen i alla dieter som är en av de jobbiga och motivationen kan tryta.

Tycker att det går bra med maten men börjar vara tveksam på om det blir något resultat. Känns jätte konstigt att äta så här fet mat. Men jag ska fortsätta, det ska jag.

Köpte idag en kokbok med LCHF och där i finns mycket gott och jag längtar till helgen när jag är hemma i ett riktigt kök. Här i nyköping blir det lite spartanskt och jag ställer mig inte och bakar direkt.

I kväll har jag ätit spenat som jag värmde med smör och grädde och sedan klickade i philiadelfiaost. Till det en kycklingfilé som jag kladdade på lite mjukost och sedan lindade med bacon och hade i ungen, mums så gott.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0