Bästa



Mina tjejer idag!

Då var snart semestern här, bara fyra arbetsdagar kvar.

Något har hänt med min rygg eller snarare inne i skinkan. Jag har jävligt ont och kan knappast bära min handväska. Dessutom sitter det något i svanken som känns som mensvärk eller som värkar när det är dags att föda. Det hjälper inte med värktabletter, eller iallafall inte fullt ut. Blir trött av att ha ont och mera grinig än innan.

Idag har regnet öst ner hela dagen, men det gör inget är bara glad att det inte var igår när Therse hade sin 30 årsfest.

Vi passade på att åka till stan och köpa kakel till köket. Vi hade inte tänkt att byta kakel från början men när vi nu skulle sätta upp en ny köksfläkt behövde vi mera kakelvägg och då är det lika bra att byta allt för det gamla var ändå inte snyggt.

...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0