38. Jag lever iallafall

En vecka på jobbet med mera än mycket som det oftast blir när man har en semester framför sig.



Det gäller att prioritera vilket har gjort att det har inte blivit ett ända träningspass....... vilket egentligen blir helt fel för om jag tränar orkar jag mera. Men jag tänker inte pressa mig och eftersom jag somnar sent är det inte på tal att gå upp klockan 4,15.

Det här gjorde att jag blev utröstad ur mitt Biggest Looser......... under gula strecket igen. Men vill jag vara kvar med dessa:










Nä nu funderar jag på en annan form av diet som är välkänd nämligen:
"Du är vad du äter"



Ni smala där ute: Passa er

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0