39. Bu för magkatarr



Usch och bu för magkatarr. Under helgen har jag känt av den åkomman riktigt ordentligt. Blir som ett tryck över bröstkorgen och om jag inte visste bättre skulle jag kunna tro att jag fått hjärtinfarkt.

Det hjälper till viss del med medicin men fick ett tips om att tugga torra havregryn, vilket faktiskt funkar.

Det värsta är det här med kaffeberoendet som jag har. Utan kaffe blir det huvudvärk och kaffe med mjölk är inte samma sak.



Utan kaffe blir jag ofokuserad och trött:


Men våren här faktiskt här och jag tog en liten cykeltur förut.
Hm...underbart

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: madde

Du kan köpa koffeintabletter på apotekt så slipper du huvudvärken om du vill vara utan kaffe

2011-03-22 @ 10:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0