40. Vardagslyx





Idag har jag unnat mig en fotvårdbehandling. Det här kommer nu att bli en vana ........ men fotvårdskvinnan tyckte att jag inte behövde det mera än fyra gånger per år.

Först när hon såg mina fötter sa hon: OJ!
Jag undrar vad hon menade? Troligen såg hon att under förhårdnader, nageltrånget och nagelsvampen var det något av de vackraste fötter hon sett.



Stundom gjorde det riktigt ont men det har det gjort nu länge varje dag när jag stött i mot stortån allra minsta.

När jag sedan skulle betala och hon frågade var jag jobbade och det visade sig att jag genom jobbet hade rabatt blev det ändå bättre. Dessutom tror jag att det går på friskvårdspengen som jobbet betalar.

På lätta glada fötter gick jag sedan hem och i helgen ska naglarna få lite läcker färg innan semester.


...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0