Ålder är bara en siffra

Tre veckor kvar till min jubeliumsfest och det finns mycket kvar att fixa.

Funderar lite på mitt ändrade beteende, är det en tillfällighet eller har jag vuxit till mig. I vekan hade vi en skoförsäljare på jobbet och jag såg mer än ett par stövlar, jättesnygga. Men jag provade dem inte ens...... frågade heller inte efter pris.

På färjan mellan Rödby och Puttgarden såg jag en handväska som bara ville till mig, den klämde jag på ordentligt (cirkapris 1000 kronor). Men den fick inte följa med mig hem.......

Måste medge att just den här väskan har jag en saknad efter.

Tidigare har jag sparat på giraffer, den perioden av mitt liv är nu avslutad.

Men jag har startat en stegtävling med mig själv och sparar på steg........nä det kan ju tolkas som om jag inte går. Jag har bestämmt att minst 10 000 steg per dag måste jag genomföra.

Började igår och fick då lätt ihop det genom att städa hemma, ett rum grundligt, finns mycket kvar att göra.
Men kan inte möbelbranchen ta sitt ansvar och förbjuda svarta soffor?

Känner mig lite slö idag och skulle behöva någon form av uppåt tjack.



...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0