April April din dumma sill.....snö



Varför sommardäck var tanken i morse. Ingemar sa till mig att köra försiktigt och jag sa då skämtsamt att jag tänkte hålla 40 km hela vägen in. Fick då förklarat att det inte var att köra försiktigt.

Men ute på vägen fanns det de som är betydligt räddare än mig, körde ganska snart ifatt en karavan som höll cirka 55 möjligen att vi var uppe i 60 på någon raksträcka. Inte går det att köra om heller eftersom jag till att börja med låg sist av cirka tio bilar och ganska täta möten. Men efterhand hade vi ändå kört ifatt ännu en karavan som höll cirka 40..... Inte ens när vi kommit förbi snövädret ökades farten.

Men det var bra på radion så det gick väll ann!

Efter jobbet var jag på Friskis och tog tag i min utmaning på löpbandet och jag klarade av det!
2,5 kilometer på 20 minuter.

Men det var kämpigt och jag har nu lite ont i höfterna och nu tänker jag inte sätta upp något högre mål utan hålla kvar i den här hastigheten ett tag.

Vågen står stadigt om någon undrar!

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0