Laddar för en tripp till ...?

Att överraska mig är inte så lätt, nä jag är tråkig för jag har alltid alla spröt ute och brukar få reda på saker många gånger fast jag inte vill.

Fick en överraskningsresa i 50 års present av mina döttrar, min syster och hennes döttrar.

När jag fick datumet fick jag också en ledtråd: BADMÖSSA

Kan ju verka som ett svårt tips. Jag berättade om tipset för en person som då sa: Finns hotell på Sardinien där det är ett krav för få bada i bassängen .....Men det kunde jag väl inte tro på.

Det har sedan nämns en del om bikiniform o.s.v.

Var sedan inne på Ryanair för att kolla upp helt annan resa. Undrade då vad Alghero var och kollade upp det och fick se flygtider som vid första titten stämde med flygtiden som Veronica gett mig.

Vid nästa tillfälle jag kollade var det en annan flygtid..... tänkte då att jag såg nog fel första gången.

Hm... sedan hör jag Sally säga till Therses: Vet du att de ändrat flygtiderna?

Att sedan Madde talar om för en kompis på FB att hon ska till Italien bekräftade bara det jag redan visste.

Nu innebär det här att jag måste fixa till en del av kroppen innan eftersom det kommer vara cirka 25 grader.

Min fötter behövde en uppsnyggning:



Känner mig nöjd!

Onsdag = Sardinien = Sol

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Tackan

Hoppas ni har haft det strålande på resan och nu när du kommer hem så utamanar jag dig, 0,5 kg i veckan fram till midsommar??? Är du på?



Kom igen nu nu fixar vi detta :-)



2012-05-03 @ 12:39:16
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0