Kaffesugen till tusen!

Söndag morgon och jag vaknar redan tio i sju och är kaffesugen till tusen.
 
Men jag har sovit som en prinsessa hela natten och det är skönt att komma upp och ha hela dagen framför mig.
 
Veckan som kommer tänker jag satsa en hel del på träning, Friskis och Svettis har nya öppettider.
Klockan sex på onsdag morgon ska jag träffa två nya träningskompisar på gymmet och vi ska köra ett pass före jobbet, skönt att få det gjort på morgonen.
 
Tisdag kväll har jag bokat spinning och även torsdag.
 
Det är planen........vi får se om den håller.
 
Faktiskt inte så ont i kroppen idag efter gårdagens lopp, i alla fall inte ännu.
 
...Nilla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0