En vecka till ledigt

Mmmmm här går man hemma dag ut och dag in och bara latar sig ...... förutom att sköta allt här hemma vad gäller mat, disk, tvätt, bäddning, damsugning, inhandling ........ Men det är faktiskt helt okey.

Men jag har även tänkt på att försöka minska min kroppshydda också och har därför börjat varje morgon med stavgång en halvtimme -5 minuter. Stavarna är utav den senaste flugan med pump. Det är faktiskt riktigt jobbigt och jag får snart upp flåset, blir riktigt svettig faktiskt. det här har jag nu gjort sju mornar i rad före frukost. Sammanlagt 175 minuter på en vecka.

På eftermiddagarna har jag kört spinning på min spinningcykel i en halvtimme, alla dagar utom lördag. Jag är tycker jag själv en van spinnare men min spinningcykel är inte av den högklass som finns på gymmen utan mycket jobbigare men det går. Sammanlagt har jag kört spinning 180 minuter.

En situps-bräda äger jag också och den har jag varit på lite grann, tre gånger har jag kört 3 gånger tolv alltså 108 situps men magen är ändå kvar ....

Jag har också varit noga med matintaget och faktiskt räknat kalorier under hela veckan legat på mellan 1000 och 1500.

I morgon när jag vaknat är det dags för vägning och jag hoppas på ett minus på 3% .... ja för det är väl i procent man ska räkna nu mera...det har jag sett i Biggest Looser.

Rapporterar i morgon hur det gått och om det är värt att fortsätta denna fettkamp!

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0