Inte ofta som någon verkligen visar att man betyder något

Nä, men det händer!

För en vecka sedan tog jag avsked från en grupp som har gett mig så mycket glädje och gott samarbete under två år.

För att visa sin uppskattning av mig som person hade de köpt några speciella presenter.



Med tanke på att jag nu skulle vara ledig i två veckor!



Oj, vad den blev suddig men de här fyra personerna är änglar de också!

Men så till den finaste presenten och som jag nu använder dagligen



Inuti koppen fortsätter texten med

......för mig. Du får mig alltid att må bra och
 din värme och omtänksamhet gör mig lugn
 och trygg. Jag saknar ditt sällskap när jag är
 utan dig och du är alltid lika viktig för mig.
 Tack för att du finns!

Kommer verkligen att sakna dessa fyra änglar!

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åhhh så fiiiiint! Men jag försår dom du är en ängel, en speciell person och värd att njuta är du oxå! Varje minut!!

2012-02-10 @ 14:48:06
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du var vår ängel i vardagen ,som satte guldkant på alla dagar

Bara för att du flyttat hem ska du inte tro du blir

Av med oss :)

2012-02-10 @ 20:21:58
Postat av: Veronica

Åh vad fint! O tänk att få börja varje dag med dom orden när man dricker sitt morgonkaffe! :)

2012-02-11 @ 22:15:27
URL: http://renaramavera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0