Överflöd

Efter att ha haft två bostäder i fem år har det varit nödvändigt att ha dubbelt av en del saker. Nu när jag bara har en bostad märker jag hur mycket jag har av vissa saker.

Som strumpor t.ex. jag har säkert 30 par och likadant med trosor, lådan går nästan inte igen, inget jag behöver shoppa på många år......

Kryddor till förbannelse, dubbelt av alla tror jag, pasta, ris m.m. skåpen är fulla till bredden...

Inte nog med att jag haft dubbla bostäder, jag såg visst till att få hem en del av mamma och pappas bohag också.

Bestik i mängder, varför har jag samlat på mig det? Mattallrikar, skålar och uppläggningsfat.

Der här känns galet!

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: syster yster

Så är det när man är en liten ekorre.

2012-02-08 @ 00:37:40
Postat av: Anonym

Ja du strumpor kan du skicka hit för jag lyckas aldrig fått överflöd av det!

2012-02-08 @ 08:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0