Utan långkalsonger

Att våren nu är på framsteg det syns både med att dagarna är längre och att solen värmer där det är lä.

Men utan att verka som en olyckskorp vill jag bara säga att det kommer några bakslag som alltid och jag förbereder mig för att inte bli besviken.

Tog i dag en längre tur med stavarna (5 km), tänkte först ta de vanliga stavarna men de känns inte bra, alldeles stumt. På turen kändes det att kylan finns kvar och att på skugga ställen fanns det mycket is och risken för att halka var överhängande.

I morgon är det dags att väga in sig igen, förväntar mig inget underverk men något litet minus tycker jag att jag är värd!



...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Klart vi ska ha minus imorgon!! Även om jag tyvärr tror att jag kan få ett litet plus... Men jag kommer inte deppa över det. Bara att köra hårt till nästa måndag istället.

Jag har oxå vårkänslor och är riktigt skraj för att deppa ihjäl mej över ett bakslag men den dagen den sorgen!

2012-02-26 @ 19:24:17
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Ja ja det är mycke focus på viktminskning just nu, men jag undrar hur går det på nya jobbet???

Jag jobbar inatt så jag kanske får tid att ringa ikväll.

2012-02-27 @ 09:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0