Lite galet

Okey det blev iallafall tre träningspass den här vecka, ja det är faktiskt mycket bättre än på länge.

Måndag kväll spinning
Tisdag kväll styrketräning
Fredag morgon spinning 

Hade från början tänkt ett spinningpass på onsdagskvällen men var lite down då. Men för att väga upp det var jag uppe på fredagsmorgonen och satt på en spinningcykel 6,45. Tänkte att det nog inte skulle vara så mycket folk då men ojojoj det var fullt, inte en tom cykel så det finns tydligen flera stollar än jag.

Eftersom jag nu bara har det här träningskortet fram till sista januari gäller det att passa på. Försöker mig på några pass till i veckan som kommer.

Torsdagskvällen var jag på After Work på en resturang jag tidigare har dissat men den dissen tar jag tillbaka nu.

Rekommenderar "Tre Tapas" i nyköping.

Det är inte så lätt att välja tapas rätter men de hade en tallrik med tolv små tapasrätter som var alldeles lagom, eller kanske lite mycke men det gick ner. 

Men nu är det fredag! 

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Tackan

Härligt jobbat med träningen ...

2012-01-24 @ 08:31:31
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0