Inget regn idag

Det är så härligt skönt med dessa dagar när jag bara låter tiden gå, småpysslar, kan ta en promenad eller göra ingenting. Det har varit många av dessa dagar på den här semestern men nu är de snart slut
Imorgon drar vi en kortare tripp till Tallinn, Jesper vaktar huset och katten.
 
Det enda som inte är bra är baksidan på mitt lår som inte vill ge sig, Ingemar masserar och smörjer varje dag. Jag tar ändå promenader men vill helst springa. Tyvärr beror nog skadan på att jag är för tung och det blir som en ond cirkel, om jag inte kan träna tröstäter jag och då går jag upp......
 
Funderar en del på om jag inte ska ta en åtta-veckors ISO-diet vet att jag mådde så jättebra när jag genomgick den.
 
Men Stadsloppet ska jag delta i om jag så ska komma sist.
 
Hur som helst är vi väldigt nöjda med vår nya soffgrupp med bord. Väldigt sköna att sitta eller ligga.
 
 
Over and out!
P.S. En del inlägg jag gör använder jag bloggappen och de ser då inte så snygga ut men kan hända att jag lär mig.
...Nilla..
.
 

Kommentarer
Postat av: Tackan

Snygga soffor och bord. Ja med tanke på den energi vårt lilla vilddjur har så kanske det inte blir så många kg denna gång

2012-07-17 @ 21:03:00
URL: http://www.farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0