Tröttare än tröttast

 
Att gå upp kvart över fem på morgonen för att ta en promenad tär på mig och ikväll är jag riktigt trött. Ska bara skriva det här inlägget och sedan ladda kaffebryggen för morgondagen, sedan blir det GOD NATT.
 
I morse sprang jag en del för att känna på hur lårmuskeln mår och nja, det är ännu läge att ta det easy.
 
Efter jobbet idag fick jag med mig en kollega till att gå stadsloppsvarvet, vi gick lite fel men vi gick ändå en mil. Vi bestämde att gå nästa vecka också och då kanske det blir rätt.
 
Fot-statusen:
Mina fötter känns varma och är glansiga men ännu har jag inte bytt skinn.
 
...Nilla...
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Härlig viktminskning!
Spännande med resultatet av fötterna!
Duktig du är som kämpar inför loppet! Kram

2012-08-02 @ 13:16:11
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0