Bryter tystnaden

Fått en uppmaning om att det varit tyst på bloggen av dottern genom hennes blogg.... ja det är så vi kommunicerar med varandra.

Sitter nu lugnt tillbaka i fåtöljen och tittar på fotboll Polen -Grekland, bryr mig inte om vem som vinner.

Känner mig tillfreds med tillvaron och det blev inte sämre av kvällens middag som bestod av sushi och champang, du kanske undrar varför men bara för att jag tycker det är gott.

Förövrigt väntar jag mest på mina nya glasögon och vår nya soffa. Dessutom på att min tånagel ska genomgå en liten operation för den växer in i stortån och gör jävligt ont, ingreppet kommer att ske på onsdag.

Onsdag ja, då har jag varit mamma i 31 år!

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag tycker nästan att man kan säga att du varit mamma i 31 år och nio månader på onsdag!

2012-06-10 @ 19:41:43
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0