Försöker ta mig upp på banan igen!

Nu är det tre veckor sedan jag var ute och sprang och fick en sträckning i baksidan av låret.

Tyvärr känner jag fortfarande av det men gav mig iallafall på ett spinningpass idag. Det gick faktiskt riktigt bra och jag kände ingenting förrän det var dags för sträcka ut musklerna och jag fick då ta det lite försiktigt. Hade tänkt ta det lugnt hela passet men när jag känner att det funkar då är det bara att ösa på.

MEN
Imorgon ska jag till en kirurg som ska fixa till min stortåsnagel som vrider sig så nu kan jag nog inte trycka ner fötterna i några träningsskor på några dagar. :( Mår ju bäst när jag får träna.

Idag har jag faktiskt uträttat något som jag tänkt göra i över två år, jag har lämnat in mammas sypuff till en möbelrenoverare som ska klä om den i mammas fårskinnspäls. Jag kommer inte få tillbaka den förrän efter sommaren men det gör inget.



Vet inte från vilket årtal den kan vara men jag tror att den till börja med var min mammas mormor eller farmor som ägde den.

Ja så har jag hämtat mina nya glasögon också men har ingen bra bild på det att lägga ut men det kommer .....

Imorgon ska jag fira dottern som fyller 31 år!!!

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ska bli spännande att se resultat på både sypuffen o glasögonen! Syns imorgon gullet!

2012-06-14 @ 20:23:32
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0