Dagen som gick

Vill inte bli sjuk, vill inte bli sjuk, vill inte bli sjuk, vill inte bli sjuk, víll inte bli sjuk........

Vill vara frisk, vill vara frisk, vill vara frisk, vill vara frisk.......

Jag brukar få som jag vill och nu får det inte vara något undantag.

För att inte utmana "friskheten" avbokade jag spinningpasset ikväll utan åkte hem för att ta det lugnt.

Väl hemma och parkerat bilen och är på väg fram till trappan ser jag att det ligger något på överst på trappan......ett steg till och jag ser.......skriker rakt ut.

FAAN Maja har fångat en mus och lagt den där, vill säkert visa hur duktig hon är. Men jag vet inte varför men jag blir skiträdd, det är det värsta jag vet, möss, råttor och sorkar. Vet knappt hur jag ska ta mig in och inne bara jag stönar och Jesper och Igge tror att jag är dödssjuk men jag är ju bara dödsrädd.

Jesper är en hjälte och går ut och tar hand om eländet.

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Duktig kisse! Var glad att hon inte släpade in den i din säng.

2012-03-09 @ 00:02:44
Postat av: Tackan

Skitsnygga skor, i tidigare inlägg. Frisk?



Tur att du har hjältar omkring dig som kan t ahand om kadavrena ;-)

2012-03-09 @ 11:55:45
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0